Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Szczegóły ogłoszenia

Report Abuse

business-1868015__480
0 Reviews

Faktoring dla firm – jakie są jego popularne rodzaje

Dla sporej ilości osób nie mających orientacji w tych tematach faktoring będzie się sprowadzał do szybkiego płacenia za faktury, jakie przedsiębiorcy wystawiają swoim kontrahentom. Faktycznie o to się opiera główna idea faktoringu, ale w rzeczywistości jego odmian jest co najmniej parę. Różnią się one od siebie wieloma rzeczami, z tego też powodu jeżeli ktoś rzeczywiście interesował się będzie tą tematyką, to powinien poszukać jakiś informacje. Sporo takich znajdzie na przykład na internetowej stronie https://faktoringoferty.pl, która dokładnie opisuje wszystkie popularne odmiany faktoringu wraz z ich zaletami i wadami. W zależności od wybranego rozwiązania trzeba się też liczyć z różnymi kosztami.

Jeżeli faktor nie bierze na siebie większego ryzyka związanego z niewypłacalnością, to wtedy opłaty będą mniejsze. Ale jeśli klient będzie chciał mieć pełne zabezpieczenie, to musi się liczyć z koniecznością zapłacenia znacznie wyższej prowizji. Najtańszym i najczęściej wybieranym przez klientów rozwiązaniem jest niepełny faktoring. Firmy które wystawiają faktury sprzedaży stosunkowo szybko, bo często w ciągu jednej doby otrzymują pieniądze za wystawione dokumenty, jakimi od razu mogą dysponować. Daje to wysoki poziom płynności finansowej, ponieważ nie trzeba czekać wiele tygodni na przelew, lecz nie chroni jednak jeśli kontrahenci będą niewypłacalni. Do tego znacznie lepiej nadawał się będzie pełny faktoring, przy nim to faktor przejmuje na siebie ryzyko odzyskania środków za faktury, które wcześniej opłacił. Z uwagi na to trzeba się liczyć z wyższą opłacą albo potrzebą opłacenia dodatkowego ubezpieczenia. Jeden z rodzajów faktoringu pozwala także na skorzystanie z finansowania w przypadku, kiedy kontrahenci nie wyrażają zgody na standardowe umowy. Nazywany on jest cichym faktoringiem, i w nim z reguły nie informuje się swoich klientów ani nie prosi ich o zgodę. Koniecznym warunkiem przystąpienia do tego typu faktoringu jest przynajmniej półroczny staż na rynku, a także szczegółowe sprawdzenie klientów pod kątem kondycji finansowej i reputacji.

+Tekst Sponsorowany+

Lokalizacja

Dane kontaktowe

Autor

WH

Member since 4 lata ago
  • ogloszenia@whitneyhouston.pl
View Profile